UPS & zakon o odpadech & sample integracu

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:34:49 CET 2004

> Jenze ja jsem pri nejlepsi vuli pri (priznavam letmem) cteni toho zakona
> nepochopil, proc by se to na me melo vztahovat jako na prijemce zasilky,
at
> jsem kdokoliv, kdyz to NEUVADIM na trh....
> Jirka

Tak jsem si tu hruzu precetl a musim rict, ze se ted na cele kolo smeju. To
je totiz presny priklad "zakona na vsechno".
Musim Vas sklamat, uz uvodni ustanoveni rikaji:

"d) uveden?m obalu na trh okam?ik, kdy je obal, bez ohledu na to, zda
samostatn? nebo spolu s v?robkem, v ?esk? republice poprv? ?platn? nebo
bez?platn? p?ed?n nebo nab?dnut k p?ed?n? za ??elem distribuce nebo
pou??v?n? nebo kdy jsou k n?mu poprv? p?evedena vlastnick? pr?va; za uveden?
obalu na trh se pova?uje t?? dovoz obalu nebo balen?ho v?robku;"

... a dale:
"e) uveden?m obalu do ob?hu ?platn? nebo bez?platn? p?ed?n? obalu bez ohledu
na to, zda samostatn? nebo spolu s v?robkem, jin? osob? za ??elem distribuce
nebo pou?it?, s v?jimkou uveden? obalu na trh;
f) dovozem obalu nebo balen?ho v?robku propu?t?n? do re?imu voln?ho ob?hu
nebo do re?imu aktivn?ho zu?lech?ovac?ho styku;"

tot ? 2 a dalsi pojmy (doporucuji precist) ...
cili zkracene: tyka se to jakehokoliv obalu a balici hmoty nezavisle k cemu
je baleni urceno !

Cili zprava pro vsechny pritomne podnikatele: pokud jste tak jeste
neucinili, ceka Vas (nas) zaznam do "Seznamu" dle ? 14 a tedy zapisovy
poplatek 5000 Kc (Hlava IV, ? 30) a kazdy rok placeni teze castky ...

Prislo mi pikantni, jak asi bude vypadat priloha c.1, kde bude uvedeno:
papirova krabicka 10x10x20 cm v oddeleni "3. Recyklace materialu (CSN EN
13430)"
inu, clovek se nestaci divit ...

Hlavne v zakone neni explicitne uvedeno kdo je vyjmut, krome "sdruzeneho
plneni", coz jsou zjevne svozy komunalniho odpadu, kontejnery na trideny
odpad atd.