Re: OT: paintball granáty

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:34:49 CET 2004

Ta sadra se mi moc nelibi. Mel bych obavu ze zraneni strepinami,
pokud by se granat roztrhl. Coz takhle pouzit papir - pozar osetrit
chemickou upravou na nehorlavy papir. Vaha bude take nizsi, to snad
je ale vyhodou - mensi boule po zasahu nevybuchlym granatem.
 Jako material bych pouzil papirovou kasi vyrobenou pro zacatek z
toaletniho papiru (prepravek na vajicka, novin ...) a klihu (pro
experimenty lze pouzit hladka psenicna mouka). Formu vyrobit ze
dreva, sadry, umele hmoty ...

Radek

Reklama:
Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz