Sirokopasmovy zesilovac pro citac

Vaclav Peroutka vaclavp
Středa Březen 17 14:34:47 CET 2004

> Mno, jak jsem jiz psal, BW= 100Hz-100MHz, vstupni napeti pro obdelnik na
> vystupu 50-100mV ( tvarovac 74S04). A jaky pozadovany vstupni odpor snad
> nemusim psat, ne ? Rmin >= 1MOhm, Cmin pochopitelne co nejnizsi.
>
> Nepocital jsem s tim, ze kdyz se bavime o zesu na citac, se nekdo zepta
> na vstupni odpor...

Nepocital? S takto zakladni veci? Vite vubec, co je analogarina (nevymrela a
jeste dlouho nevymre)? Zkuste si predstavit dosazeni vysokeho vstupniho
odporu, lepe receno impedance (tedy pres ten 1 MOhm) na vyssich frekvencich
v kombinaci s beznymi kapacitami kabelu, vstupnimi kapacitami aktivnich
prvku apod. Pokud jste to jeste nevidel, tak na podobna mereni se pouzivaji
specialni sondy s aktivnim prvkem (MOSFET sledovac apod.) tesne u mericiho
hrotu.... Ono tech 50/75 Ohmu ma totiz sve opodstatneni...

Jirka