Re: paintball granáty

Pavel Kutina pkutina
Středa Březen 17 14:34:47 CET 2004

Ano, proc to nepriznat. Proto se radeji zeptam.

Zda se, ze o tom hodne vite, co byste tedy doporucil ?

Bude mit tak velky vliv pulmetrovy koax na 100MHz na vstupni zesilovac
(nebavme se o vyssich kmitoctech, tam je to pochopitelne neco jineho a
zatim jsem nikde nevidel delicku SAB6456 nez 3cm od hrotu sondy -
mimochodem, mam ze stareho tuneru delicku U666, Telefunken zrejme, a
nikde k tomu nemuzu najit parametry, je to neco stejneho jako U664
vyrabenou donedavna?

Jak tedy udelat ten vstupni zesilovac (doporucovany MAR-x a pred to
BF981 v boot-strapu, nebo jinak) ?

Nechci mit univerzalni citac s vnitrnim odporem 50 Ohmu. Ale uznavam, ze
pro UHF a mikrovlny to jinak nejde.

Vite, kdybych tohle vsechno vedel, tak se urcite neptam a nezatezuji
zbytecnostmi.

Proto jsem rad za kazdou radu od zkusenejsich. Na oplatku kdyz muzu a
vim, tak se taky snazim poradit zase jinym.

Vasek