ICSP na PICQuick - naposledy

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 14:34:46 CET 2004

Prekonal jsem svou lenost a skoncil u osciloskopu. Vcera jsem si ziskane
info overil primo v Asixu.
U stare verze programatoru bez konektoru ICSP se i pri navolenem rezimu ICSP
programovaci signaly prehazuji na patici dle navoleneho typu MCU. Nutno
pouzit ICSP adapter (cena cca 300,-).
U nove verze programatoru s konektorem ICSP se pri navolenem rezimu ICSP
programovaci signaly prehodi XILINX polem na konektor ICSP.
Jejich ICSP adapter je desticka s nekolika konektory ICSP - pro kazdy druh
pouzdra jeden.
Programovaci SW si zjistuje verzi firmware a podle toho upravuje nastaveni
XILINX pole.

Jeste jsem poptal upgrade firmaware programatoru u vyrobce a zde je odpoved
z ASIXu:
<Vami pozadovany upgrade firmware lze provest.
<S novym picem budou ICSP piny vyvedeny u vsech pouzder (8, 18, 28 i 40
pinu) jako jsou na pouzdru DIL40 (=DIL28).
<
<Cena (BEZDPH)
<
<PIC16C62B-20/SP s novym SW 197 Kc + postovne
<
<Puvodni PIC nam prosim zaslete.
<
<S pratelskym pozdravem
<Ludvik Dvorak

Takze pokud mate stary programator jako ja muzete:
1) koupit si jejich redukci
2) vyrobit si 4 n?sobnou redukci svepomoci
3) koupit upgrade FW a doplnit si konektor do desky

Jiri Polasek