Ozivovaci proces NiMH baterie

Lukáš Loučanský lukasoftc
Středa Březen 17 14:34:46 CET 2004

Zdravim,
potreboval bych odladit kratky softik do klasicke EPROM,ale nemam simulator
a kuli kazdemu pokusu grilovat okenkovou pamet se mi nechce,taxem myslel
pouzit FLASH AT29C256, ale nevim cim ji programovat. Mam akorat programator
na Atmely z obecnice a redukci na EPROM. Slo by redukci nejak upravit (asi
zmensit programovaci napeti,ale nevim,jestli by to stacilo) aby to
naprogramovalo tu FLASHku? Nechce se mi (zatim) kupovat Elnec...
Nezkousel tohle uz nekdo?
Diky za pripadnou radu...

S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv