Stavba reprosoustav

Petr Lupinek/OI/Synthesia plupinek
Středa Březen 17 14:34:43 CET 2004

Bud stavite reprosoustavy z ciste radosti na hotovym a funkcnim dilem a pak
Vam preju hodne stesti nebo je stavite z duvodu jejich nedostupnosti na
trhu. V jedne rocence tak 3-5 let zpet byl navod na vcelku kvalitni
soustavu. Cena reproduktoru byla okolo 2.500 Kc. Kdyz jsem se vydal na
jejich nakup nakup, narazil jsem na prodejnu SONY, kde prave probihal
vyprodej lonskych modelu a odnasel jsem si 2x200W sloupaky (3 pasma,
bassreflex) za 1.990 Kc z puvodnich 6490 Kc. A pak se v tom vyznejte.

Pokud tedy jste druhy pripad, pak Vam doporucuji vydat se na obhlidku
znackovych prodejen. Ono totiz postavit reprosoustavu, ktera nerezonuje,
nema ploche basy a tak dale neni zadna sranda.

S pozdravem

Ing. Petr Lup?nek
datov? komunikacn? syst?my
odbor Informatika