Ovladac s PIC a automaticke vypinani

Dalibor Straka dast
Středa Březen 17 14:34:42 CET 2004

On Po, 2002-09-23 at 08:51, Jiri Splichal wrote:
> Zdravim konferu
> Chci si postavit takove jednoduche IR ovladni s PIC 16F84 a aby zbytecne nezralo baterky,chtel bych aby se po nejake dobe necinnosti samo uplne odpojilo od baterky.Napajene by to bylo asi z 9V baterie a stabilizatorem ...
> [...]

Jejda clovicku :),

ja to stavim taky, ale kdo z nas dvou je linejsi? JA! Jednoznacne :).
Protoze v casopise KTE je kompletni navod jak takovy vysilac a k nemu
i~prijimac postavit.

casopis: KTE 2002 cislo 7
Autor: Jan Maras
Stavebnice: KTE568

Zhruba to funguje tak, ze kdyz zmackete nejake tlacitko, sepne
tranzistor napajeni 9V baterie. Procesor se resne a vysle signal. Pak mu
vyprsi timer a vypne si napajeni (pres dalsi tranzistor). Zkuste shanet
na interfernetu, planky jsou verejne dostupne. Nepodari-li se Vam to
tak Vam to oskenuju a vystavim na web nebo jim  napiste at vam toto
cislo poslou. Koukam do jednoho ulovku send@send.cz

S pozdravem Dada