Program pro navrh plosnych spoju pod Linux

Vaclav Peroutka vaclavp
Středa Březen 17 14:34:42 CET 2004

Ja pouzivam PCB. Je to celkem jednoduche a rychle, ale nic velkeho jsem
s tim zatim nezkousel.

Problem s kompatibiliou je v uzavrenosti ostatnich formatu (PCB ma
textovy format). Kdyz nekomu date specifikace formatu treba z Eagle nebo
Orcadu, tak napsani konvertoru nebude slozita vec. Ale hledejte neco tom
binarnim marasu...

Knihovny si muzete updatovat sam, i kdyz neco by se na inetu snad naslo.

Dojmy z ovladani - je nestandartni, ale zvyknout se na to da. Pokud
znate XFig nebo Blender, tak s tim ovladanim je to neco podobneho.

Mozna jedine minus je, ze se tam nedaji udelat plovouci spoje, jeste
nenatazene. A taky autorouter, i kdyz nejaky nekonkretni jsem videl na
serveru v Anglii, pak tomu chybi navaznost na treba XCircuit. Proste
nevyhod se da najit spousta, ale program funguje dobre, veci se v nem
daji navrhnout celkem rychle, jde jen o to si na nej zvyknout.

Vasek