Ovadac s PIC a automaticke vypinani

Semora Jaroslav j.semora
Středa Březen 17 14:34:41 CET 2004

>asi to tak zkusim - s temi dvema tuzkovymi baterkami.Ja jsem mel jen strach
>,ze na to ten PIC nepobezi a nebo pobezi nejak "divne" ;-)

Jen bych upozornil, ze 16F84 ma zarucenou funkci od cca 4V a pro nizsi
napajeni je proto potreba pouzit verzi 16LF84 (od 2V) - i kdyz podle p.
Hanzala Microchip oznaci jako LF kazdy PIC, ktery projde pri testovani jako
verze LF (2V) a ostatni oznaci pouze F (od 4V).
Nebo zkuste pouzit novejsi typy (16F628 ???) ty chodi na 3V i v zakladni
verzi (doufam, ze nekecam). Radsi mrknete do datasheetu.

S pozdravem
		J.Semora