Re: Jak uregulovat mikropajku jednocipem - vypínaní?

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:34:40 CET 2004

Dekuji za informace

 Ono to je skutecne take o tom postavit to tak, abych z toho mel
dobry pocit a delalo to presne to co ja chci (treba napajeni pro
vrtacku v jednom zarizeni). V krabici mam vse co potrebuji,
analogove, funkcni - jenze bez zobrazovani teploty a s automatickym
vypinanim na bazi opto cidla ve stojanu.

 Zrejme regulaci navrhnu s postupnou zmenou hystereze. Ideu v pripade
zajmu rozepisi.

Napada nekoho jak snimat informaci o tom, ze se nep?j??
Pokud je mikropajka ve stojanu, lze do stojanu dat optickou z?voru a
vyhodnocovat - nevyhodou je tahnout draty od stojanu k regulatoru.
Zjistovat, ze se nepaji by slo take na pajce primo (v privodni snure
jsou dva nevyuzite vodice):
1) kdyz pajim, pajka se nepravidelne ochlazuje a meni se rezim topeni
v case
2) do drzadla pajky dam optiku nebo mechanicky spinac nebo kontak
jazyckoveho rele a na stojan magnet - co ale zahrivani drzadla?

Radek

Reklama:
Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz