stmivac na zarivku ? (oprava preklepu)

Jiri Osoba osoba
Středa Březen 17 14:34:38 CET 2004

Zdravim
mam takovy dotaz - mozna na nektereho pritomneho radioamatera.
Mam doma takove starsi PC - je to v podstate uplne uzavrena plechova krabice a presto nam docela dost rusi prijem TV - zejmena Novy...
Doma nam to zacalo delat teprve potom,co jsem do PC dal "rychlejsi" CPU  : AMD K6-2/400  ,ale kdyz jsem bydlel nejaky cas u babicky tak to rusilo uplne stejne i s pomalejsim CPU :-( Zkousel jsem zapinat PC do ruznych zasuvek - ale pomohlo jedine premisteni PC do jine casti pokoje ,tak aby bylo PC co nejdal od TV  (babiccina TV byla o patro niz...)
Uz si ani nepamatuju jestli pomohlo nejak uzemnit tu plechovou skrin PC treba k radiatoru...
Nenapada nekoho co se s tim da delat?
Dik!

Jirka

---