WWW server pro MCU

Martin Pesava pesavova
Středa Březen 17 14:34:38 CET 2004

> Zdravicko.

> Apache beha myslim i pod Win32 i kdyz na nic jineho
> nez na Linux jsem ho nikdy nedaval :). Tedy psat
> web server je uplne zbytecna prace a myslim
> i skoda casu. Zkuste mrknout na:
> http://www.apache.org/ .
O apachi vim, to je ale docela velkej kolos na to, co potrebuju; teda
spis na to, jaky jsou moje plany.

> No a co se tyce jednochipu, je jich hromada.
> Prikladem http://home19.inet.tele.dk/websc166/ ,
> ale fakt jen namatkou co mi padlo prvni do ruky.

> Jinak primo na http://www.hw.cz/ je Web51, ktery
> muze delat web server take.
O web51 tak zbezne vim, ale netusil jsem, ze umi delat i www server :)

> Tedy snad jedine pro radost, nebo si dokazat ze
> to zvladnete take, ale jinak to asi vyznam nema,
> jedine ze by to bylo uplne to nejlepsi, ale to stoji
> desne casu, tedy zase by Vas to muselo uzivit.
Presne tak, pro radost :) a nejlepsi to nechci, jenom bych byl rad,
kdyby to delalo to, co chci ja :)

> Tot muj nazor a nebudte smutny, ja takto s napadem
> dopadam z 99%. Posledne CPU z hradloveho pole.
> Ne ze to ale vzdate s vymyslenim co vymyslet, obcas
> se dobry novy napad urodi, jen vetsinou ho ma nejak
> moc lidi drive :))).
To se nebojte, budu vymyslet dal :)

--
Best regards,