Ovladani PLL TSA5518/5512

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:34:37 CET 2004

>Je mozne upravit aplikaci napsanou ve VB6.
>Potrebuji zmenit 2 bajty v programu. K aplikaci
>nemam zdrojak.Jde o kody pro nastaveni pasma PLL synt. TSA5518M.
>Program je napsan pro TSA5512.Umi nekdo
>poradit ?? Nebo je nutne napsat aplikaci znova ??
>S VB6 jsem zacal teprve pred par dny.

Jestli vite, jake jsou ty puvodni bajty, muzete je zkusit vyhledat v exe souboru nejakym binarnim editorem a nahradit novou hodnotou. Ale chtelo by to neco vedet o formatu cisel ve VB. Otazkou zustava, jaky typ promenne/konstanty pouzil autor programu pro representaci puvodnich dat. Ale protoze jsem VB videl z rychliku (zaclonky zatazene), nebudu se poustet do dalsich spekulaci.

J. Hanzal