Ozivovaci proces NiMH baterie

Jan Zuffa Jan.Zuffa
Středa Březen 17 14:34:37 CET 2004

>Mezi lidmi se povida, ze ted nekdy ma u nas zacit podnikat nejaka obchodni
>firma, ktera bude prodavat levnou spotrebni elektroniku.

Nektere zkusenosti jsou neprenosne, ale tusim, ze proslulou vetu "Nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne veci" nepronesl nikdo mensi, nezli Henry Ford.

Nebo z druhe strany - jak docilite, aby byl nejaky vyrobek levnejsi - snizite svuj zisk? Tezko. Kazdy radsi snizi naklady. Ale snizovat naklady bez dopadu na kvalitu nelze donekonecna. O tom se ostatne muzete presvedcit v nejblizsi vietnamske trznici.

J. Hanzal