Vic PINove PIC a napajeni

Jiri Splichal splichal
Středa Březen 17 14:34:36 CET 2004

Dobry den,

takovy program jsem kdysi od telokomu stahnul, potom me zdechnul pocitac a programek byf fuc. Vcera jsem ho hledal a nic, tak jsem byl nucen pouzit online sluzbu pro prevod stareho na nove.
Nuzete me poslat link kde se ten program nachazi nebo me ho poslat na email?

S pozdravem
Pavel Prochazka
www.prochazka.zde.cz

Nej?ir?? nab?dka PC komponent v ?R - http://www.levi.cz  Nev?hejte a srovnejte mo?nosti dne?n?ho hardware.