tisk DPS v Eagle 3.55

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:34:35 CET 2004

	Dostalo se mi do ruky par PC HP Vctra vyrazenych z Telecomu, vsechny
s Pentime 120 az 200 a objevil jsem v nich dve tzajimave karty.

	Jedna je takova malinka karticka, velka si jako DIMM, je strcena v
PCI slotu, jsou na ni tri obvody s oznacenim 69ALE3K  ABT 245 B a
nekolikajazycny napis "Nevyndavejte tuto kartu pokud nemate instalovane jine
PCI zarizeni". Zkusil jsem ji vyndat, PC sice nabehlo, ale prestala fngovat
suitova karta v ISA slotu (typ nevim, brouka ma prelepeneho nalepkou NW
compatible, ovladac pro ni se jmenuje NW41), kdyz jsem ji tam vratil, zase
bezela. Netusite nekdo, co to muze byt, nejaky bridge PCI -> ISA?

	Druha je normalni 8-mi bitova ISA karta, je na ni 8255 a nejaka
bizuterie (555, 7474, 7404, ...), konektory ma Canon 9 samici a 15 samce.
Dominantn? na ni je velky elyt 1000uF a dva tranzistory, ktere vypadaji
docela vykonove a vedou od nich silnejsi spoje k te samici. Ze samce vede ai
10 spoju k 8255, ale na gameport to podle cislovani pinu nevypada. Kdyby to
nebylo zrovna v Telecomim PC, tipnul bych si nejaky interface k POS na
display a otvirani suflete.
	Vyrobce je GACC spol. s r.o., oznaceni TD022/1, TD 0220674.
Netusite, co to muze byt?

	Diky,

			Ales Zika
			Pelhrimov