Vypalovacka - mirne OT

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:34:34 CET 2004

> Podarilo se Vam rozumne rozjet Direct CD? Me to dela to, ze pokud do
> vypalovacky davam normalni CD je vse vporadku. Pokud tam dam CD
> naformatovane jako Direct CD, funguje taky, ale pokud ho vyndam a dam tam
> zas normalni, uz ho system nevidi a pomuze jen restart. To docela vadi.
> Pekny den
> Martin Zaruba

Tak tohle je jiz dost OT :)
jiste zalezi jaky mate soft a zbyly hw ... tezko posuzovat, ja mam Roxio
instalovano v tuto chvili na osmi PC a vsude slape jako hrom (vcetne externi
vypalovacky s Kouwellem pres USB).
Easy Creator kvuli jeho velikosti nemaji top palici vubec radi :), jediny
duvod, proc ho sam (ac ne top palic :))) ) pouzivam, je formatovani v Direct
CD pro CD a hlavne RW. To co popisujete se mi take stalo nekolikrat, ale
pricital jsem to celkove unavenosti systemu kdyz jeste bezel pod 98kama -
predevsim nereprodukovatelnost teto "action" me k tomuto zaveru vedla. Pod
win2k vse bezi k me plne spokojenosti. Abych byl konkretni jedna se o Roxio
5.1.0.104 s upgrady z jejich webu ...
O stabilite svedci, ze mam v mechanice CD i nekolik dnu co jsem v Praze a
stale na nej z ruznych mist co se po katedre pohybuji posilam nebo ctu
nejaka data. Vse pod Direct CD. Vypalovacky u ruky jsou Teac 24x a Lite-on
16x ... prvni je sitova a druha USB prenosna.
Hezky den, Simon Cihelnik