Vypalovacka - mirne OT

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika
Středa Březen 17 14:34:34 CET 2004

	Nero ma u sebe zase InCD, coz je neco podobnoho. Umi to Mt.Rainier,
coz by m?l byt jakysi standard pro packet CD writing
(http://root.cz/clanek.php4?id=1160). Samozrejme to je vzajemne
nekompatidebilni.

	Prave tady s tim bojuju, protoze mi v praci odesla Yamaha, ktera
mela u sebe WinOnCD 3.7 a misto ni jsem dostal Teac s Nerem 5.5. Zatim musim
rict, ze mi ten DirectCD sedl lip nez InCD, minimalne proto, ze umel
kompresi pri zapisu, takze zalohu, ktera se mi driv vesla na jedno RW ted
musim predpripravit PowerArchiverem. DirectCD umel i pripisovat na CD-R, to
InCD taky neumi. Bohuzel DirectCD s tim Teacem neumi, upgrady po me chteji
abych mel Easy CD Creator, ach jo...

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz