Levna elektronika?

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:34:33 CET 2004

| Odes?latel: Snail Instruments <snail@iol.cz>
|
| No tak nas nenapinejte, kolik by takova investice predstavovala? Mozna,
ze bych par milionu v rezervach nasel :-)

Dobra, jdeme do toho.

Pred asi rokem a pul jsem v konferenci linux@linux.cz dal na svetlo sveta
uvahu o open-source obchodovani (OSB), jehoz cilem neni vydelek, ale
USPORA. Nekdo mi napsal, ze v kanade takoveto obchodni spolecnosti funguji
uz dlouho.

Funguje to tak, ze toto spolecenstvi ma sve cleny a ti daji svuj pozadavek.
pokud je takovychto pozadavku na hromade vic, objedna se kontejner od
vyrobce. CEnove to pak vyjde na tretinu az polovinu. Sklad by se sice mohl
drzet, ale naprosto minimalni. Kanadani ho drzi, sice ne velky, ale na nase
pomery dost. Sklad je totiz co nejvic (krome soukromych letadel majitelu)
zvysuje cenu.

Idealne to muze fungovat pomoci inetu, v kanade to funguje )fungovalo) v
papirove podobe.

Je potreba ziskat cleny, kteri budou spoluvytvaret (nebo za finance nechaji
vytvorit) technicke zazemi, podobne jako jede cz-free-net.

Protoze mi dodnes chodi nabidky a katalogy sikmookych firem (pred lety jsem
byl takova predsunuta pozice - ocuchavac zajimavych veci), mam prehled
nejen vyrobcich, cenach, ale taky kontakty. Jen ty finance a cas na
zakladni realizaci napadu nejak nejsou.

Kdo se hlasi dobrovolne, nebo mam nekoho vybrat ;-)

Zdravi JL.