Jakou vybrat TV?

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:34:32 CET 2004

Je nejaky rozdil v citlivosti mezi 50 Hz a 100 Hz televizi? Zkusenosti s tim
nemam, ale predpokladam ze pri digitalnim zpracovani obrazu by to mohlo pri
horsim signalu prumerovat ze sousednich snimku a tak zlepsovat citlivost.
Nebo se mylim?

A kdyz uz jsme u tech televizi. Mam televizi Funai z doby, kdy se u nas
zacly prodavat. Je to ta bez sitoveho vypinace. Priblizne po 2 mesicich se
mi zmagnetuje roh obrazovky, ktery je nejbliz, skoro 2 m k reprobedne  (ale
ten basak ma poradny magnet) a musim to civkou na mazani pasku odmagnetovat.
Kamaradi mi radili vypinat televizi ze zasuvky, jinak se nespusti
demagnetizace obrazovky. Ale nepomaha to. Nevite nekdo, jestli Japonci
nesetrili tolik (ta TV byla opravdu levna), ze by tam demagnetizacni civku
"zapomneli" dat?
Andel