Prepinani SIM karet v Alcatelu

Jan Zuffa Jan.Zuffa
Středa Březen 17 14:34:31 CET 2004

Tie adaptery na 2 simky funguju nasledovne:
ak sa rychlo po sebe vypne a zapne telefon (co najkratsia doba)
tak sa prehodi na druhu kartu.
ak sa necha telefon vypnuty dlhsi cas zostane aktivna vacsinou povodna sim
ani jeden z tychto sposobov nefunguje na 100 % (u mna tak na 70%)

jano

-----Original Message-----
From: kam78@post.cz [mailto:kam78@post.cz]
Sent: Thursday, September 26, 2002 3:16 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Prepinani SIM karet v Alcatelu

Ahoj, pouzivam adapt. na 2 SIM karty, a velmi casto se to nechce prepnout
na druhou kartu, hlasi se je jedna. Resim to odklapenim krytu pri zapnutem
telefonu (tzn. odpojenim baterky, tzn. prepinac je bez napeti). Je v nem
videt tenhle io (74hc4017). Chtel jsem to tedy resit malym tlacitkem na
odpojovani baterie, ale nebylo by to ono. Slo by to resit resetem toho io?
Nechce se mi moc experimentovat, levne by to nebylo :)

4-bit asynchronous decade counter with fully decoded outputs, reset and
both active high and active low clocks.
    +---+--+---+
 Q5 |1  +--+ 16| VCC
 Q1 |2       15| RST