Levna elektronika?

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:34:31 CET 2004

| Odes?latel: Snail Instruments <snail@iol.cz>
|
| A neni to prakticky totez? Neni ten, kdo zalezitost zorganizuje, provede
obchodni transakci, vyrizuje reklamace, vede uctenictvi a nese rizika se
vsim spojena vlastne obchodnik? Akorat ze dotycny do podnikani nevklada
majetek svuj, ale majetek ostatnich lidi. A cast vydelku pak rozdeli
ostatnim ucastnikum. Takova obchodni kampelicka.

Tam neni vydelek.

| A jak dlouho cekate, nezli se naplni kontejner televizemi, co jste si
vybral? Mesic? Dva? Pul roku? Kolik lidi si to mezitim rozmysli?

CND vetsina do 1 mesice, v tom je i 2-3 tydny na dopravu. Vzhledem k jejich
objemu to ale neni problem, nebot vzheldem k ustalenemu mnozstvi v podstate
maji pravidelny prisun z vyroby.

U sikmookych to ttotiz funguje tak, ze date pozadavek, date cast (nebo
cele) zablokovanych penez, oni vyrobi, poslou vy odblokujete. pokud jste
zavedeni, da se domluvit i platba v okamziku odeslani kontejneru. vetsinou
se ale ceka na vyrobu, nez kontejner naplni vyrobky. takze takova normalni
doba pro nezavedene je 4-12 tydnu na vyrobu (podle toho jestli kontejner =
100 nebo 10000 ks) + 2-3 tydny na dopravu.

| Bohuzel spotrebitele jsou zvlcili a kdyz uz se rozhodnou nakoupit, tak to
chteji hned. Takze prvni fuska bude sehnat par desitek tisic lidi, kterym
nebude vadit na objednane zbozi cekat.

Ano, to je nejvetsi kamen urazu v nasich podminkach. Bez toho mnozstvi lidi
to proste nefunguje.

| A neznamena to, ze si tu usporu musi clovek zaplatit nebo odpracovat?

Podle mne by to mohlo byt podobne jako s rybarskymi listky - brigady, nebo
prispevek. V kanade clen plati 20CN$, z toho se plati lide vykonavajici to
jako HPP.

| J. Hanzal, hnidy hledajici :-)

Hnidy je potreba nalezt a znicit.

Zdravi JL.