spektralni propustnost

J. Z. jz
Středa Březen 17 14:34:31 CET 2004

Az zjistite ty vsechny charakteristiky, k cemu to pak bude dobre?

Delam si tistaky fotocestou. Desky pouzivam z GM nebo GESu uz
ovrstvene. Svitim 75W Hg vybojkou asi z 60cm. po dobu 10 minut.

Umeju to v louhu, vyleptam v chloridu.

Pri osvitu mam predlohu pritisknutou tabulkou skla, co jsem dostal
navdavkem v jednou sklenarstvi.
Nepodleptava se to, je to super, i cary tenke 8-10 milu jsou
perfektni.

To spis doporucuji ustrihnout ty desce roh, cvicne to nasvitit,
vyvolat a podle toho zbytek desky svitit dele nebo mene.

Pokud jsem vsak neuhadnul ucel pouziti, tak se omlouvam za
bezpredmetne tlachani.

Robert.

Dne 26.?z????2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> V priloze jsou slibene udaje o propustnosti skla a plexi, pro zajimavost pridana krivka relativni citlivosti lidskeho oka. Bude zajimave kam padne citlivost tech fotoemulzi (tedy jestli je nekdo posle).
> Rekli byste, ze vidime tak mizerne ?
> J.Z.

Reklama:
Nejenom anglicko-cesky slovnik: http://slovnik.seznam.cz