National Semiconductors sampliky ... VELKA PROSBA

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:34:28 CET 2004

Dobra, budu se podbizet :))))
chtel bych poprosit a nabidnout: samplik za samplik. Kdo mi objedna u NS tri
typy integracu, mohu mu na oplatku objednat neco u TI, Elantec, Maxim ...
(ted me bohuzel ale nenapada zadna vyhoda takovehoto postupu pro dotycneho,
kterou bych mohl vypichnout :)) )
Predem diky za pripadnou pomoc,
Hezky vecer, Simon Cihelnik