mp3 player

Jindrich Vidensky prospecta

From: "Jindrich Vidensky" <prospecta@stonline.sk>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, September 27, 2002 3:40 PM
Subject: Re[2]: mp3 player

> Ahoj,
>
> tak som sa az vcera vecer dostal k tomu, aby som sa trochu
> podrobnejsie dostal k slubenej prehliadke Cyber Home DVD playeru....

Mohl byste prosim uvest presny TYP (tedy MODEL) toho prehravace? Z meho
hledani na webu vyplyva, ze Cyber Home DVD playeru je cela rada a Vase
poznatky (byt zajimave jiste nejen pro me) se tykaji pouze jednoho z nich...
Ta anonymita se tahne uz od toho prvniho prispevku, kdy pisete, ze jste si
ho za 99,- Euro koupil v Jene.

Nevim, cim to je, ale tohle je takovy dost obecne rozsireny nesvar - prijde
mi to, jako bych treba popisoval vlastnosti a zkusenosti s autem Skoda (nebo
Ford, Fiat a janevimjakymjeste) bez uvedeni konkretniho typu...

Diky a neberte to osobne

Jirka