mp3 player

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:34:27 CET 2004

> Mohl byste prosim uvest presny TYP (tedy MODEL) toho prehravace? Z meho
> hledani na webu vyplyva, ze Cyber Home DVD playeru je cela rada a Vase
> poznatky (byt zajimave jiste nejen pro me) se tykaji pouze jednoho z nich...
> Jirka

Jasne, tusim som uplny idiot, ze som na taku dolezitu vec zabudol.

CyberHome CH-DVD 402

Este par doplnkov:
- pri prehravani mp3 s plynulym prechodom zo skladby na skladbu robi
drobnu pauzu
- pri rychlom "pretacani" mp3 pocas prehravania je logicky ticho, iba
zobrazuje na TV cas (ak je zapnute zobrazenie)
- pre DVD moznost pouzit prednastaveny EQ (rock, pop a ine nezmysly)
- zamontovane hall efekty (Concert, Church, ... urcite
najpouzitelnejsi je Bathroom ;)
- podporuje zalozky "bookmarks" na CD, VCD a DVD
- S-Video out
- cez spdif volitelne posiela komplet signal pre DTS/Dolby Digital Decoder
- jas, kontrast, ostrost obrazu

--
Jindro