Jak zvysit dosah bezdratoveho termostatu?

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:34:24 CET 2004

Zdravim Vas,

     jsem doktorandem a zaroven technickym pracovnikem na FEKT VUT v
Brne na Ustavu telekomunikaci. Studoval jsem tuhle fakultu a mel jsem
spoustu pratel na FITu. Nevim co Vas presne zajima, pokud pouze
vypocetni technika typu PC a predevsim programovani (myslim ale
komplexni programovani vcetne vsech obecnych teorii}, tak dejte
prednost FITu. Dejte take prednost FITu pokud se zajimate o
automatizaci a teorii rizeni technologickych procesu, vcetne
naprogramovani prislusnych programu na PC nebo na vhodnych
procesorech.

     Na FEKT jdete tehdy jestli mate blize k elektrotechnice jako
takove. Budete napr. vedet co je zesilovac, jak funguji analogove a
digitalni systemy, co je to antena, jak funguje komunikace v siti...
Budete blize fyzickym realizacim. Ve vyssich rocnicich si muzete
zapsat predmet o jednocipech (MCS51, MOTOROLA...) nebo o signalovych
procesorech (DSP56000, DSP56300) a programovani na nich. Ale
upozornuji, ze se s temito predmety setkate az na konci sveho studia,
nejprve budete drcen matematikou a fyzikou. Na FEKTu je tez spousta
zajimavych predmetu jako Elektroakustika, Studiova a hudebni
elektronika, Televizni technika, Televizni kabelove rozvody, Analyza
a synteza recovych signalu...

     Zalezi tedy na Vas. Pokud uprednostnujete programovani a
informacni technologie pocitacu, tak FIT. Pokud HW realizaci,
samozrejme s moznosti naprogramovat si co potrebuju, tak FEKT.
Mimochodem v letosnim roce se na FEKTu otevira novy obor
Teleinformatika, ktera se vice blize informacnim technologiim,
presneji receno strukture siti a toku dat v nich, ale take zajimavym
metodam kryptografie a kryptoanalyzy. Pokud by Vas zajimalo
zpracovani reci, tak se urcite potkame :-).

     Ale nejprve zkuste trosku vylepsit cestinu. Vim, ze my
elektrikari jsme na tom vetsinou spatne. Verim ze slova "vyce" a
"mislim", byly pouze preklepem :-))).

     S pozdravem

          ing. Martin Plsek
          UTKO FEKT VUT