napajeni z baterie 2.4V DC/DC menic na treba 5V

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:34:23 CET 2004

| Odes?latel: Zdenek Aster <zdenek.aster@atlas.cz>
|    nemate nekdo napad jak ze dvou baterii, NiMH,
| ktere davaji 2.4V udelat o trochu vic treba 5V. Vetsina

pokud dcvojnasobek, staci charge pump: www.maxim-ic.com, www.national.com,
www.ti.com, www.on-semi.com

Pokud vyse, tak jedine s civkou, URL tytez.

Maji paramtericke vyhledavani, antional navic webench, kde zadate hodnoty a
on najde integrac :-) prijemne (az na to ze kdykoliv jsem potreboval neco
specialniho, nenasel nic)

| svabu menicu co znam pracuji od 3V a na alkalicky baterie

0,8V (maxim)

| to nevidim. Idelani by bylo neco co ma okolo sebe par
| soucastek a nestoji milion. Ten pvystupni produ nemusi
| byt nijak zavratny, myslim ze tak 50-100 mA. Tech 100
| je spis hranice, nejvetsi zrout je displej. Nicmene kvuli
| displeji bych potreboval i zaporne napeti, ale to si
| vyrobim z tech 5V. Prijemny zacatek pracovniho tydene ;-).

charge pump

Zdravi JL.