skladovani baterek
Dušan Slavětínský
dslav
Středa Březen 17 14:34:23 CET 2004
Ono asi zalezi k jakemu ucelu jsou ty akumulatory urceny.
Ja pouzivam oba pristupy. Tedy skladovani jak nabitych tak vybitych.
Uvedu dva priklady hovorici za vse:
1. Akumulátory pro pohon modelu. Odber dle typu accu a modelu 10-50A
Skladuji ve vybitem stavu. A to proto ze kdy prijdu na letiste
nabijim rovnou vekym proudem tedy bez formatovani. Muzu si to
dovolit protoze accupack byl na zacatku vybity. A nedoslo u nej
vlivem ruzneho samovibijeni k jejich rozdilnemu nabiti.
2. Akumulator ve vysilaci. Skladovani v nabitem stavu. Nemusim
nabijet pred odjezdem na letiste. Pri nabijeni je ale nabijim
standardnim zpusobem. To je proudem o velikosti 0.1 kapacity.
Dalo by se rict ze clanky formatuji temer pri kazdem nabijeni.
K temto zaverum jsem dosel na zaklade poznatku ze jednotlive clanky
v sade se nejvic lisi velikosti samovybijeciho proudu. Takze je
potreba sladit ucel baterie s nabijenim a skladovanim, tak aby
nektere clanky nebyly prebijeny nebo prilis vybity az k prepolovani.
Dusan Slavetinsky,
Hostalková u Vsetina 164, psc: 75 622,
tel: +420 571 442 499, mobil: +420 603 544 019,
e-mail: <mailto:dslav@treeinfo.cz>, <mailto:dslav@volny.cz>
www: <http://www.volny.cz/dslav/ElektroPylony>
> -----Original Message-----
> From: Ales Filip [mailto:alesfilip@quick.cz]
> Sent: Sunday, September 29, 2002 11:41 AM
> To: hw-news@list.gin.cz
> Subject: skladovani baterek
>
>
>
> Hello konference,
>
> Maji se skladovat NiCd, NiMh a LiIon baterky nabite, nebo vybite ?
>
> --
>
> Ales Filip <alesfilip@quick.cz>
> Kutna Hora Czech Republic
> http://unlock.prolidi.cz
> ICQ:64650313
>
>
>
Další informace o konferenci Hw-list