Osciloskop M621

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:34:21 CET 2004

No ja mam tu interni verzi uz nekolik let a jsem s ni spokojen. Ten SW taky
neni zadny zazrak. Hlavne bych ocekaval mereni s hodne dlouhymi casy a pod.
Ale pouzitelne je to velmi dobre. Myslim, ze to za ty penize stoji.
Probl?my - dost chudicky vystup do obrazku a tisk. Sice to udela obrazek ale
chybi tam jakekoliv udaje o nastaveni osciloskopu, takze je to na nic.
Nakonec to stejne delam tak, ze snimnu obrazovku do souboru a ten ukladam
jako protokol mereni. Priklad viz na www.qsl.net/ok1uga

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Evzen Horna [mailto:ehorna@vision.cz]
Sent: Tuesday, October 01, 2002 2:34 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Osciloskop M621

Dobry den,

uvazuji o koupi externi verze osciloskopu M621. Udaje vyrobce i recenzi HW
jsem cetl, ale zajimaji me zkusenosti uzivatelu. Muze mi nekdo, prosim,
sdelit svoje poznatky? Pripadne poradit jine podobne reseni? (BitScope se mi
rovnez libi a ma i zajimavou cenu, problem vsak vidim v sw podpore). Vim, ze
otazka osciloskopu tu jiz byla, nicmene se stale vaham. Predem dekuji za
jakekoli informace.

EH