RE: spínání

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:34:21 CET 2004

 Preji pekny den vsem,

 zapujcili jsme ext. antenu dle naseho vyberu k AP SP918, ale AP se chova
 jako by ji nemel. Proto jsme pozdali nejakou firmu at nam teda doporuci
 jinou antenu. Proste za to zaplatime vice jen aby to fungovalo.
 Prikladam zpravu, kterou poslal kamarad a reakci firmy. Nejsem odbornik
 na radiokomunikace a proto Vas zadam o radu/posouzeni odpovedi.

 Dekuji
 --
 Dalibor Straka

 P.S. Jedna se o byty ve druhem patre, ktere se opticky vidi skrz sem tam
 nejaky vrcholek stromu.