Oprava 2xTV

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:34:19 CET 2004

> Dobry den,
> jedina rada, kup si do PCI dalsi radic.
> Ja mam na radicu na desce zapojeno: CD-ROM, CDRW, ZIP, Ramecek
> Na Pridavnem radici (ATA 133) na Primarnim radicu jeden disk (ata100) a na
sekundarnim radicu druhy disk (ata133).
> Pavel Prochazka

No, neco podobneho jsem se pokusil po ztroskotani RAIDu pod Win2k udelat na
mb Asus s chipovou sadou nForce420 (disky se na raidovem poli nesnesly a na
spolecne sale se dokonce prehrivaly, ze pres leto jeden odesel na vecnost a
jeste stacil parkrat zakvrkat, chudak) a muzu rici, ze se mi nepodarilo na
PCI radici nainstalovat na novy disk ani operacni system. Vystridalo se na
tom jiz rada radilku, radilu a dokonce velkohubych vseumelu a zkoncili behem
instalace kde ja. Byl bych tedy velmi obezretny davat univerzalni rady. Asus
jiste neni vyrobce smejdu, disky jsou WD a radic je od Silk Technologies a
hojne se prodava. Zkratka asi si tam neco tezce nerozumi ...
Hezky den, Simon Cihelnik