jak zapojit disky ?

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 14:34:18 CET 2004

Dobry den,

take jsem mel poblemy s instalaci win pres radic v PCI, po ruznych pokusech jsem zistil ze je potreba v biosu porevest load default bios (standartni nastaveni) a potom uz to jde. Jeste jsem si z netu stahnul nove ovladace pro radic a aktualizoval je na diskete, kterou je take potreba pro instalaci win.

Pavel Prochazka

> --- P?vodn? zpr?va ---
> Od: "hwkonfera" <hwkonfera@seznam.cz>
> Datum: 02.10.2002 22:56:05
>
> No, neco podobneho jsem se pokusil po ztroskotani RAIDu pod Win2k udelat na
> mb Asus s chipovou sadou nForce420 (disky se na raidovem poli nesnesly a na
> spolecne sale se dokonce prehrivaly, ze pres leto jeden odesel na vecnost a
> jeste stacil parkrat zakvrkat, chudak) a muzu rici, ze se mi nepodarilo na
> PCI radici nainstalovat na novy disk ani operacni system. Vystridalo se na
> tom jiz rada radilku, radilu a dokonce velkohubych vseumelu a zkoncili behem
> [...]

Dom?c? spot?ebi?e a elektronika za ak?n? ceny ? slevy a? 50 %.
Klikn?te na: http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=54&akce=yes