Praha - material zdarma

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:34:18 CET 2004

Zdravim.

Materialy, soft a nejspise i hotove moduly nebo stavebnice
budou casem k dispozici. Zrejmne pujde i o mechanicke
casti, ktere nejspise bude resit Jirka Rotta (ja bych rekl
zcela urcite, ale nemohu slibovat za Jirku).

Myslim ze neni od veci se i obcas sejit a obcas udelat
i nejakou minisumo (ci co jineho nas napadne) soutez
a take nejake web stranky klubu. Ten klub uz mel byt
zalozen, ale bohuzel povodne jaksi Jirku postihly a
tak se vsechno muselo odsunout, jinak uz by to nejspise
bezelo a o vikendovou zabavu by bylo postarano.

Tedy asi tak se to ma s chystanymi aktivitami, ale
jak uz Jirka psal jinymi slovy, nejdrive jde o chleba :).

Pokusim se tedy zatim alespon neco dat dohromady,
vim ze mam v tomhle smeru na webu "diru" v aktivite,
ktere se moc rad venuji - ale drive nez za "par" tydnu to
zatim nevidim :(.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Locker Martin [mailto:locker@vosrk.cz]
Sent: Thursday, October 03, 2002 8:38 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Praha - material zdarma

Koukam, ze se tady zase rozvinula debata o robotech.
Prave na dvou pracuji. Nedavno jsem se ptal prave po nejakem
interpretu. Jedna se o mobilni roboty, tak to musi bezet na
jednocipu.
Zatim zacina chodit 9 nohy stroj. Ladim to z PC v pascalu a pak se to
prepise prozatim do Pascalu pro AVR.
Ten druhy je kolovy a rad bych se zucastnil souteze, kterou porada
roboticky klub z Bratislavy (www.robotika.sk). Tedy pokud se bude
pristi rok konat.
Vim, ze sepsat cokoliv da dost prace, ale pokud by bylo mozne ziskat
jakekoliv informace o vasich vytvorech budu moc rad.
Doufam, ze v dohledne dobe zdokumentuju toho pavouka.

				Zdar

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz