Odpocitavani

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 14:34:17 CET 2004

Hello jan,

?tvrtek, 3. ??jna 2002, you wrote:

Uz mi to funguje. Odpor 33ohmu/2W na +5V. Reakcni doba cca 10minut. Ale
to mam ten odpor k hlavici primotany dratem. Az ho prilepim silikonem,
tak to bude asi fungovat trochu jinak. Ale urcite by bylo lepsi to
napajet vyssim napetim, alespon 12V.

jz> Uz jste napov?dali o tom dosti, ted v?m usetr?m cas a pr?ci s
jz> laborov?n?m. Hlavice se seriove vyr?b? a dod?vaj?. na adrese
jz> http://www.coterm.cz/95re.htm je kompletn? popis i s parametry.
jz> Dejte vedet, az to zprovozn?te.

1) kolik to stoji ?
2) proc je to zablokovane na pevnou teplotu ? Co kdyz mi dojdou v
termostatu baterky, a budu si to chtit ovladat rucne ? Ja to u toho
sveho pokusu blokovat nebudu.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic