Re: testovací verze nového rozsírení MCUserveru (OT)

MK info
Středa Březen 17 14:34:16 CET 2004

> To znamena, ze kdyz nekdo bude z dialupu zlobit na nejake IP,
> tak kdo ji dostane priste ma smulu ? Ono totiz kdyz nekdo provadi
> nejake nekalosti, lze jen tezko predpokladat, ze to dela za sve
> pevne IP adresy. Nebo ten blacklist bude pracovat jinak ?
> Ono totiz po najakem rostakovi dostat IP adresu pak muze byt
> pekne k zlosti a nadavky budou padat na hlavu hadejte komu :))).
>
> Nebo to bude fungovat nejak lepe ?

Nechte se prekvapit, ale jiz jste mohl zjistit, ze se nebranim zadne
neresti. A pokud mi zacne nekdo nadavat, tak jsem splachovaci :-)))

Ale vazne, zatim jde pouze o testovaci rezim. Ma predstava je takova, ze
bych chtel timto zpusobem vytvorit archiv schemat, prikladu, zajimavych
materialu, .... S tim, aby mohl kazdy prispivat a nebylo treba to nejak
extremne administrovat. Mozna to zapadne, uvidime :-)))

MK