Ovladanie termostatickej hlavice

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:34:15 CET 2004

On Thu, 3 Oct 2002, Ales Filip wrote:

> 1) kolik to stoji ?

Cena je na tom webu taky a je dost dobra.

> 2) proc je to zablokovane na pevnou teplotu ? Co kdyz mi dojdou v
> termostatu baterky, a budu si to chtit ovladat rucne ? Ja to u toho
> sveho pokusu blokovat nebudu.

To je myslim dost velky problem to pevne nastaveni na 33stC. Prakticky se
to neda pouzit u samotiznych systemu vytapeni, jedine u pohonu cerpadlem,
protoze kdyz vypadne elektrika tak se ventily otevrou naplno az do teploty
33stC - v takovem byte bych asi nevydrzel..