HDO dekoder idea

devik devik
Středa Březen 17 14:34:13 CET 2004

> BTW:Co mi vadi daleko vic je,ze tu lidi pouzivaji diakritiku a me pak
prijde
> srot.Prosim,alespon jmena a subjecty ve standartni ASCII...

Mno, tak treba prave ja jsem zastance pouzivani nabodenicek kde to jen jde a
to, ze je nepouzivam tady, je spis nejaky omyl... Po zjisteni, ze ani
moderni linuxove distribuce nemaji s diakritikou zadny problem jsem usoudil,
ze opravdu neni duvod nepsat hezky cesky.. No a jestli ma nekdo "konzoli",
DOSovske urovne programu apod.? Sorry, ale to uz je fakt jeho problem...
Jsem dost konzervativni, ale vse ma sve hranice, ze...

To zase bude flamewar... Pane Holecku, pripadne to nevahejte zastavit :-)

BTW: v subjectu samozrejme diakritiku nepouzivam nikde.

Jirka