Re: Programovaní v C

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:34:12 CET 2004

Dobry den,
nevim jestli to sem primo patri ale pochybuji ze zacinat se
ucit jazyk C na mikrokontroleru je uplne stastne. Pro mikrokontrolery
je zapotrbi efektivni a usporne algoritmy. Pokud bych mohl
doporucit, spise bych se naucil nejprve klasicke ANSI C pro
normalni pocitac, tam odladil algoritmy a pak je tepve prevadel do
mikrokontroleru. Je to mnohem snazsi.
Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Reklama: