FTDI a EEPROM

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:34:11 CET 2004

Jednoduse :). Napiste do EEPROM jmeno zarizeni
svoje a ta cisla okopirujte jak je ma vyrobce.
Potom to pojede s jeho originalnimi drivery
a kdyz to Win najdou, vypisou to jmeno co jste
napsal a drivery to pak vezme ty od vyrobce :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: senko jan [mailto:student@pobox.sk]
Sent: Friday, October 04, 2002 3:33 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: FTDI a EEPROM

Dobry den.
Tak som tu opat s FTDI.
Tentokrat som pripojil EEPROM k FT8U245AM,resp celemu modulu.
Lenze,ak som zadal vlastne udaje teda tie co ma v EEPROM,tak zase nevie
najst ziaden ovladac.Mam pocit,ze bude treba prerobit aj ovladac.Ak EEPROM
odpojim,opat najde ovladac a pozna zariadenie.co stym ? ako dosiahnut,aby
akceptoval moje udaje v pamati a mam aj ovladac.
vdaka.
jano

http://www.pobox.sk/ - spolahliva a bezpecna prevadzka