Oprava MB, podruhe

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:34:11 CET 2004

On Fri, 4 Oct 2002, Petr Zbranek wrote:

> Omlouvam se, nerad otravuju:
> Dnes ve 12:41 jsem odeslal mail "Oprava MB".
> Na webu jiz je: http://list-archive.gin.cz/hw-news/0210/msg00328.html
> Mne zpatky neprisel.
> Ty ktere jsou na webu pozdeji, mi jiz prisly.
> Prislo to ostatnim?
> To to mam tak dlouho posilat az mi prijde zpatky?
> Udelal jsem nekde chybu?

Rekl bych ze konference nejak 'vrze'. Mne to myslim taky neprislo, stava se
mi ze mi obcas nechodi prispevky - treba v tematu termohlavice jsem zjistil
ze na moji odpoved nekdo odpovedel az z odpovedi nekoho tretiho ktery to
tam mel ocitovane. Takze vypadky se zrejme deji vice lidem, zajimave je ze
zpravy prichazeji, zarazuji se do archivu (aspon to) akorat pri rozesilani
dochazi ke ztratam...