Tranzistory MOSFET - poruchy a razeni

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:34:10 CET 2004

> To ja vim taky, ale zajima mne zda by se z vysledku dalo usoudit zda slo o
> pruraz vysism napetim nebo zda se to upeklo nadmernym proudem. Nekdy se
> zavad na tranzistoru takhle, jindy zase tim ze 'vede' porad... Jestli z
> toho jde usoudit na pricinu.

Nemyslim si to, krome toho vetsinou MOSFETy i jine vykonove soucastky
odchazeji "upecenim do vodiva". Rozrezanim struktury a jeji prohlidkou pod
REM by se to mozna dalo upresnit, ale to jiste neni bezne dostupna metoda.
Jak uz jsem psal, volil bych cestu prohlidky a analyzy funkce a
obvodovych/provoznich hodnot zapojeni ve spojeni s merenim.

...Proc mail oznacovat jako iso8859-2 kdyz
> z te sady zadne znaky neobsahuje ?

No, jsme jaxi v Cesku, takze bychom mohli (a meli) vyuzivat prislusne
znakove sady, jejiz podmnozinou ASCII je. Nikomu to neskodi (a to samozrejme
ani smerem do zahranici...) a lze pak bez problemu prejit na diakritiku,
je-li to vhodne... Blize viz uz citovany server http://www.cestina.cz a
jednotlive rubriky...

Jirka