Viry

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:25:40 CET 2004

	Ja jsem zase mel Alfika (plotter z Merkuru), taky krasna vec. K
Sharpu MZ-821 se pak nekde dokonce objevil upraveny BASIC, ktery mel
upravene "ovladace tiskarny", ze na nem fungovaly prikazy LIST a LPRINT
(skoda, ze ne taky prikazy pro origos Sharp plotter).
	Bylo to krasny pozorovat, jak tam ten fix kmita a poslouchat
charakteristicky kovovy cvakani pri jeho spousteni a zvedani... Vzpominam
jak nekdo v Sharp-klubu vypravel, jak tim kresli fraktaly: "V nedeli vecer,
kdyz jedu na vejsku, to pustim a kdyz se v p?tek vratim, tak to akorat
dodelava..."

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz