Viry

Elatec - Radek Pulpan pulpan
Středa Březen 17 14:25:39 CET 2004

A zn?te snad lep?? soft ne? MS Outlook na organizov?n? ?asu, spole?n?ch
email? s kolegy v pr?ci, p?ed?v?n? ?kol?, synchronizaci s telefonem  ve
spolupr?ci s MS Exchange atd.?
Pokud polo??m na vahy chyby outlooku a na druhou stranu jeho vyhody, tak
u?ivatelsk? mo?nosti v?etn? p??v?tivosti jednozna?n? vyhr?vaj?.

R.P.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Dalibor Straka
Sent: Monday, October 07, 2002 9:47 AM
To: hw
Subject: RE: Viry

On Po, 2002-10-07 at 09:05, Elatec - Radek Pulpan wrote:
> Zacinam byt trochu nervozni.
> Prece jenom, kdy? mi prijde 50 emailu z konfery a z toho u 9 mi
> antivir jeci co mus sily staci je trochu na povazenou.
>
> Koukam ze uz si viry berou do huby i na?? domenu a nezname uzivatele.
> Tedy ne, ze by pan Bezstarosti byl pro me neznami, ale no v?ak vite...
>
> Vsichni nadavaji na mrkvosoft a vyzdvihuji kde co, ale ty problemy
> jsou spojeny ne s IE6, ale s emailovym klientem a pokud klient ma
> splnovat nejake soucasne standarty (kter? byly trochu nestastne
> vybrane), tak se tam v?dy nejaka ta dira najde. Oni jsou i na jinych
> [...]

Ooooo dobry Boze,

jak to ten Bill dela? Ma nekvalitni software, je plnej bezpecnostnich
der, pod widlema existuji k Billovu software ekvivalenty--znam alespon
deset mail klientu pod widle. Proc nepouzivate treba mozillu nebo
netscape? A stejne lidi pouzivaji jen outlook! To chci umet taky, celej
zivot bych vyrabel jenom smejdy a zmetky a lidi by je brali, zbohatnul
bych. To ze neprejdete na UNIX chapu, ale proc nepouzijete jineho
klienta. Prosim o vysvetleni klidne i na soukromy e-mail.

Dekuji
-- Dalibor Straka