XR2206 - funkcni generator

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:25:37 CET 2004

> Ono se to dela ruznymi mechanickymi prostredky velice ztizit - napr.
> obrousenim oznaceni soucastek, umyslne matoucimi pseudosoucastkami
> (pamatujete si jeste na "prazdne" cache pameti v zakladnich deskach?) a
> pod.
>
> Ale i tady se na to da prijit, stejne jako u jakekoli softwarove ochrany.

Nechci Vam kazit radost, ale tento postup ja znacne naivni :-)))
Pri pouziti beznych soucastek je jen otazkou hodin/dnu ziakat schema. Pri
pouziti mikrokontroleru je to o neco slozitejsi, a pri pouziti
CPLD/FPGA/ASIC jiz o dost slozitejsi, ale stale realizovatelne. Vse je jen
otazkou ceny - nakladu a vynosu.

Nejhure se kopiruji veci s "pridanou hodnotou", pokud nabidnu treba i
OpenSource za velmi prijatelnou cenu, tak je sance na vznik kopii velmi
mala - ono se tezko investuje mnoho prostredku do neziskove zalezitosti
:-)))

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz