Efektivita RF anteny vs. fotodiody

devik devik
Středa Březen 17 14:25:36 CET 2004

  Zdravim!

  Zoberte to z opacneho pohladu: pri zvysovani vykonu.
 Na fotodiode je to linearne umerne (fotoprud).
 Na antene to je umerne odmocnine (napatie).

  Teda zalezi od vychodzieho bodu: pre velmi male vykony sa oplati
RF. Pre velke vykony sa oplati optika. Hranicou je bod, kde
rovnaky vyziareny vykon da rovnaky vystupny signal.

  S pozdravom
                                Igor

-------------------------
Ing. Igor Cesko