Mycka na nadobi na teplou vodu

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:25:35 CET 2004

No, ja tedy mam mycku jednoplastovou, topne teleso je normalne na dne v
mycim prostoru (jako u pracky). Jinak ale prekazkou ve vyuziti horke vody je
prave to zminovane "hospodareni", kdy obcas treba mycka z nejakych duvodu
pripusti trochu studene vody a tu uz pak neohriva (zchlazeni lazne pro
odpad? - takhle to delaji pracky, do odpadu by snad podle jakychsi norem
nemela jit vice nez 60 stupnu tepla voda - mozna je ten duvod ale jiny). No
a zakladni prekazkou by v mem pripade bylo to tez zminene kondenzacni
suseni - tam to jaxi s teplou vodou nefunguje...

Jirka

----- Original Message -----
From: <serych@panska.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, October 10, 2002 3:38 PM
Subject: RE: Mycka na nadobi na teplou vodu

> Rekl bych, ze normalni mycku na teplou pripojit nelze. Jestli existuji
mycky i s teplou pripojkou (tak jako nektere pracky) nevim.
> Kazdopadne mycka si s vodou dost zajimave hospodari, je dvouplastova a v
urcitych fazich se pritekajici voda nejprve v meziprostoru predehreje o
horkou vodu uvnitr, co ma prave odtect do odpadu.
> Ale hlavne suseni nadobi je kondenzacni. Nadobi se rozpali skoro dobela
horkou parou a pak se do meziprostoru napusti studena voda, takze para utect
diky teplotnimu gradientu horke nadobi - studena stena ke stenam a tam
zkondenzuje. Takze IMHO ne.