LCmeter - novinky?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:25:33 CET 2004

Ahoj
Dopradu sa ospravedlnujem za OT, ale mozno mibude vediet niekto poradit

Kupilsom si novy pocitac s grafickou kartou NVIDIA. Mam vsak problem ze mi
teraz na nom nechcu chodit niektore DOS programy ktore mi predtym chodili.
Predtym som mal grafiku S3 trio a u niektorych programov som pouzival
rezidentny program univbe, popripade vesa. Teraz mi tie programy nechodia
ani s touto rezidentnou podporou. Zle je na tom to, ze medzi nimi su aj
elktro programy, ktore mam este zo skoly a mam ich velmi oblubene a rad by
som ich nadalej pouzival.

Vopred dakujm za radu.

Peter