Mycka na nadobi na teplou vodu

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika
Středa Březen 17 14:25:32 CET 2004

> Rekl bych, ze normalni mycku na teplou pripojit nelze. Jestli
> existuji mycky i s teplou pripojkou (tak jako nektere pracky) nevim.

	Mam AEG Triathlon a tam primo v navodu pisou, ze je mozne mycku
pripojit na teplou vodu, ale snizuje se tim ucinnost myti (neni
specifikovano jak, jestli to hur myje, nebo vic zere, nebo mozna mysleli, ze
to blbe susi).
	Co se pracek tyce, taky ty mely dva privody vody, ale mycka ma asi
vzdycky jenom jeden. U pracek se od toho pry taky ustupuje, ze moderni praci
prostredky pry maji slozeni, ze neco pere ve 40 stupnich, neco v 60 a neco v
90, takze kdyz se tam rovnou hrkne horka voda, tak to pere hur.

> Kazdopadne mycka si s vodou dost zajimave hospodari, je
> dvouplastova a v urcitych fazich se pritekajici voda nejprve
> v meziprostoru predehreje o horkou vodu uvnitr, co ma prave
> odtect do odpadu.
> Ale hlavne suseni nadobi je kondenzacni. Nadobi se rozpali
> skoro dobela horkou parou a pak se do meziprostoru napusti
> studena voda, takze para utect diky teplotnimu gradientu
> horke nadobi - studena stena ke stenam a tam zkondenzuje.
> Takze IMHO ne.

	To je zajimavy, nikdy jsem si nevsiml, ze by pri suseni napoustela
vodu. Budu u ni muset nekdy pri suseni posedet a pozorovat to :-)
	Kdyz uz jsme zminili pracky, tam jo, dost me prekvapilo, kdyz jsem
se v navodu docetl, ze na suseni spotrebuje dvakrat tolik vody jako na cely
prani.

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz